dinsdag 24 december 2019

Kerstcadeautjes!

Ik vind het ontzettend leuk om cadeautjes te maken. Gelukkig kon ik mijn gang gaan deze Kerst.

Voor de leden van Voormalig leden Vereniging Sancho werd een Kerstswap georganiseerd. Ik mocht een cadeautje maken voor Thea.

Thea had haar favoriete kleuren doorgegeven en in die kleuren maakte ik die quiltje.
Erg leuk om te doen.


Voor een collega die erg van Ottolenghi houdt, maakte ik deze sleutelhanger. Een paar jaar geleden aten we Ottolenghi in London en ik had daar nog steeds dit lint van. Kwam nu dus heel goed van pas!


Voor Fei maakte ik dit schilderijtje. De lijst kocht ik bij de Action. Aan de ene kant zat al een spiegeltje. Aan de andere kant, kon ik heel makkelijk met Scrabbleletter de naam van Fei zetten.


Voor Ed maakte ik met veel gedoe, gezeur en problemen dit tasje. Het ging echt niet lekker. Allemaal tutorials gevonden in het Engels of Duits, of zonder voering, die ik er wel graag in wilde.
Maar,,,,, Ed is blij en uiteindelijk is het goed gelukt!


Voor Qidi maakte ik een schort. Hij wil graag bakker worden, dus dat komt thuis goed van pas!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten