vrijdag 23 oktober 2020

Top Busan van Itch to Stitch

 Ik zag vorige week op de site van Itch to Stitch een patroon wat me meteen erg aan sprak. Busan.


Ik had nog een leuk stofje liggen en ben maar meteen aan de slag gegaan. Stofje was eigenlijk voor een jurkje, maar ik had maar 180 cm en dan kom je niet heel ver. Dit vond ik een leuker plan. Enige wat ik heb aangepast aan het patroon is het verlengen van de mouwen. Nu moet ik dat altijd, dus dat viel te verwachten. 

De broek die ik draag is de Flared Pants uit de Knipmode maart 2020. Deze maakte ik al eerder.













6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk patroon! Mooi gemaakt en staat je echt fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk patroon en wat een leuke set heb je zo gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, echt tragisch verhaal. Vandaag finaal door de ma naad gegaan van mijn flared pants. Zitten allemaal gaatjes in. Lijkt niet generfd, maar er echt naast. Zo raar. Snel nieuwe maken!

      Verwijderen
  3. Je hebt Itch to Stitch ondekt, Kennis is zo'n fantastische ontwerpster! Super deze top en wat heb je zo een mooi setje weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb al een tijdje patronen van Itch to Stitch, maar kwam er nooit van. Ik heb ook nog Orono. Ook al stof voor, dus misschien is dat patroon snel aan de beurt.

      Verwijderen