zondag 17 december 2023

Hennafeest en bruiloft

Vriendin van mij ging trouwen en ik was uitgenodigd voor haar Hennafeest en Bruiloft.

Wat een belevenis zeg. Echt heel fijn om mee te maken.

Natuurlijk had ik ook een cadeautje voor haar gemaakt. Een An-tasje (gratis patroon waarvan ik er al heel veel maakte). De stof is een witte satijn met op de sluitflap een wit kant. Een satijnen paspel en ik ben tev reden. Er in heb ik een doucheset gedaan, zodat Kubra helemaal kan bijkomen!


Voor het Hennafeest wilde ik graag mijn rode feestjurk aan, maar die paste helaas niet meer. Met gebroken enkel toch 3 maanden op de bank gezeten en daar knapt je figuur niet van op. Goede voornemens voor 2024.... Mijn avondjurk voor de bruiloft zelf paste ik gelukkig wel.

Toen moest er plotsklaps iets anders komen. 

Afgelopen naaiweekend heb ik van de ruiltafel een lap rood kant meegenomen. Nog steeds geen idee van wie die was. Maar ik was er nu heel erg blij mee.
Ik heb de lap dubbel gevouwen, een hals uit geknipt en de zijden heel simpel, zo'n 10 cm van de zijkanten genaaid. 
Ik wilde eigenlijk nog hotfix steentjes er op maken, maar helaas bleek ik die niet meer te hebben en kon ik die ook niet binnen 1 dag in huis halen.
Ik ben blij met het effect.
Er bij draag ik mijn zwarte 1-uurs rokje. Gelukkig had ik al zwarte glitterschoenen gekocht, speciaal voor vandaag, omdat ik al aan zag komen dat ik mijn zwarte pumps niet aan zou kunnen. Mijn voet is nog behoorlijk dik en ik kan er nog niet alles mee. Hakken is echt nog een stap te ver.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten