woensdag 18 april 2012

Mijn tas is af!

Ik ben er helemaal blij mee. Mijn postzak tas is af. Iemand heeft een postzaktas ontworpen en daar een wedstrijd mee gewonnen. Ik vind het ontwerp erg mooi maar ik maak het altijd graag net wat anders dan anders. Dus pakte ik een paar kleuren bij elkaar die ik mooi vind passen bij de zomer, heb het bloemetje veranderd, gehaakt met Catania en uiteindelijk gevoerd met roze rib. Ik kocht een sporttas bij een outlet tassen winkel voor het hengsel en dit rolde vanmiddag uiteindelijk onder mijn handen vandaan. Aan de binnenkant nog een haakje om mijn sleutelbos aan te hangen. Ik gebruik altijd een bag divider, dus geen afzonderlijke vakken aan de binnenkant.







1 opmerking:

  1. Wat een gave tas is het geworden,echt leuk nu je je eigen draai eraan hebt gegeven! Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen