donderdag 2 januari 2014

Een omslagdoek voor mezelf

Vorig jaar keek ik naar de serie Lark Rise to Candleford. Een Engelse serie die zich afspeelt op het platteland rond 1900. De moeder van de hoofdpersoon draagt vaak een omslagdoek die ik erg mooi vind.  Die wilde ik dus ook!



Prachtig gevonden van Drops. 100% wol, kriebelt niet en ziet er een beetje stoer uit. Dat vond ik mooi combineren.



Toen lekker aan de slag. Hij is echt lekker groot geworden en heerlijk warm.






Van de restjes nog een mutsje gehaakt, maar echt eentje voor -15 graden, een erg donkere nacht, en dan zeker weten dat ik buiten niemand tegenkom:-).




2 opmerkingen:

  1. Hahaha, geweldig, zo zou ik ook reageren wat betreft de muts. Maar beide zijn prachtig, leuke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren heb je ervoor gebruikt. Heel mooi gedaan hoor.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen