vrijdag 14 augustus 2015

South Bay met afwerkrandje

Deze maand neemt er een collega van mij afscheid en ze wordt ook nog 65 jaar. Reden genoeg voor een mooi cadeau. Ik heb daarom een omslagdoek voor haar gehaakt. De wol voelt echt heerlijk aan, zo zacht.
Het is een South Bay omslagdoek geworden. Ik heb die al vaker gehaakt, maar eigenlijk nooit met een randje. Nu kom ik op een blog een randje tegen wat ik echt heel mooi vond. Uiteindelijk heb ik het randje wel gehaakt maar zonder de bobbeltjes aan het einde. Het blog heet Renate's haken.
Dit is het randje (met Southbay patroon er bij) wat zij heeft gemaakt:

 
Dit is mijn garen. Ik heb 600 gram gebruikt met haaknaald 6.
 
 
 
En dit zijn dan de foto's van het eindresultaat.
 



 
 
 

1 opmerking:

  1. Wat ziet je omslagdoek er zacht uit!! Leuk zo met het randje zonder bobbels.
    Dank je wel dat je de link naar mijn blog erbij hebt gezet!!
    Liefs van Renate

    BeantwoordenVerwijderen