woensdag 10 februari 2016

Planning voorjaar - zomer 2016



Plannen voor het voorjaar en de zomer. 



Jurken

Louisa Dress
van Compagnie M



Van Kitschy Coo:




(met nog een combinatiestofje voor de bovenkant)


Chanel jurk
alleen gebruik ik dit patroon niet maar teken beetje zelf en gebruik een ander patroon er bij omdat dit patroon hier niet klopt. Vorig jaar namelijk al geprobeerd.



 Ottobre
2015-2





Ottobre
2013-2


gecombineerd met of rood of met blauw




 


Stof voor jurken
waar ik nog een patroon voor wil zoeken



(tricot)


(stretch)


(katoen)


Rok met top

  La Maison Victor


Ottobre



Vrijetijdspak




Pyjama






Tonic Tee


Rok met shirt

Lotta skirt van Compagnie M


t-shirt
Ottobre 2016-02



Broek met t-shirt

Wijd model met uitlopende pijpen:


T-shirt er bij:

Ottobre 2016 -2




Omdat ik nog heel wat T-shirts heb liggen, maak ik nog een rok en een broek die dan weer bij de meeste shirts past.

Rok
Ottobre 2007-5



Broek met wijduitlopende pijpen

  

En tenslotte nog een shirt voor de wat frissere dagen:

Jalie




Ik vind dit ook nog een heel leuk patroon en dan 1 rok, en 1 top voor kouder weer en 1 top voor warmer weer.
Heb alleen nog geen stof.

Ottobre 2016 - 2













4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke manier om je garderobe voor de komende periode te plannen, je brengt me op een idee. Inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een mooie collectie samengesteld. Heb je deze stoffen nog in je voorraad? Weer heel wat uurtjes achterste machines. Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Veel al wel. Toevallig in februari ook het een en ander voor mijn verjaardag gekregen :-).

      Verwijderen
  3. Leuk! Jij hebt ook een aardige voorraad... Die Jalie top (of een soortgelijk model) komt ook op mijn lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen