zondag 20 augustus 2017

Ladder Stripes

De eerste winterjurk is een feit! Ladder Stripes is de naam en hij komt uit de nieuwe Ottobre (2017-05).

De stof laat zich niet mooi fotograferen. Wilde niet lukken. Iemand met meer fotografisch talent zal het best lukken maar mij niet. De stof is flessengroen met crème en er zit een zilver draadje doorheen. Ik heb de zomen daarom ook gestikt met zilverdraad. Ik heb het idee dat het van oorsprong een stof is van La Maison Victor, uit een van de eerste edities. Ik kocht hem op de markt voor € 2,50 per meter.





Het model sprak mij meteen aan. Toen ik hem had getekend en geknipt, wist ik ook wel waarom. Hij lijkt namelijk sprekend op mijn lievelingsjurk, de Lady Skater Dress :-). Ik geloof alleen achteraf gezien dat die me net beter staat.


Op een of andere manier kreeg ik ook geen foto waar ik helemaal tevreden mee was. Misschien een veeg teken......
De jurk is in ieder geval ongelooflijk warm. Ik vermoed dat het nog wel even duurt voordat de jurk gedragen gaat worden.









2 opmerkingen:

  1. Leuke stof heb je ervoor gebruik en ik vind hem je erg leuk staan hoor.
    Mooi gedaan zo met het zilverdraad gecoverd.

    BeantwoordenVerwijderen