vrijdag 10 november 2017

Nog een Lora dress en een Lady Skater Dress

Mijn ouders zijn 50 jaar getrouwd en daar hoort natuurlijk een nieuwe jurk bij. Eentje voor mezelf en eentje voor mijn dochter.

Voor mijzelf maakte ik van de week al een Lora Dress uit LMV. Dit was om het patroon te testen. Nu heb ik dezelfde jurk gemaakt maar dan in een dure stof. Ik kocht de stof bij Van Domburg. Het is een stof van Znok. Ik heb de jurk gecombineerd met verschillende panty's en schoenen maar dit is wel mijn favoriet. Helemaal onderaan een overzicht van de andere combinatie's.


Voor Fei maakte ik een Lady Skater Dress. Daar maakte ik er natuurlijk al heel veel van. Blijft een populair model. De stof kocht ik op de markt in Oud Beijerland. Heel zacht en rekbaar.
Fei had al schoenen die ook zo zacht zijn en vrijwel dezelfde kleur.
De applicatie kocht ik op Aliexpress. Super handig!















1 opmerking: