donderdag 31 oktober 2019

Nieuwe schoenen


Vorige week waren we een paar dagjes weg en kwam ik deze geweldige schoenen tegen. Ik was meteen verliefd en nam ze mee.

Maar ja, ik kan ze natuurlijk onder een spijkerbroek dragen of verzin maar, maar ik wilde graag een jurkje waar de schoenen echt mooi bij staan.

Ik had nog een stofje liggen, jaar of 2 geleden gekocht voor 3 of 4 euro bij Lucien in Oud-Beijerland. Mocht het voor zo weinig meenemen omdat er fouten in de stof zaten, maar daar knipte ik fijn omheen. Ik had nog wat boordstof, kocht een rits, had band voor op de zijnaad (maar net te weinig dus nog wat bijgekocht) en ik kon los.
Ik wilde graag een simpel model omdat er best wel wat details bij kwamen.
Ik nam mijn all time favorite, The Autumn Mood Dress. Nu ben ik sinds een paar weken aan het lijnen en ik kon fijn een maatje kleiner tekenen! Wat fijn.

Dit is het basismodel:


En dit werd de jurk.



Ook leuk met andere schoenen:



De achterkant, dan zie je de rits mooit zitten.





Eigenlijk is dit de foto waarop je het stofje het mooist kan zien.






2 opmerkingen:

  1. Geweldig set, alles past bij elkaar en die schoenen zou ik ook zom meenemen als ik ze tegenkwam!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke set en kan inderdaad met beide paar schoenen.
    Staat je ook weer erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen