maandag 26 september 2022

Schabelina voor Fei

Bijna 3 jaar geleden naaide ik een tas voor Fei, nu was ze weer toe aan een andere. Het model is dit keer de Schnabelina geworden. Nu naaide ik er al een heel aantal maar het was weer even geleden.

Het gratis patroon van de Schnabelina vind je hier.  Het is een Duits patroon maar heel goed te volgen door de vele foto's. Echt heel goed en duidelijk uitgelegd.

De stof kochten we bij de Kwantum. De fournituren hier en daar. Ik heb nog een voorraadje en ik kocht nog wat bij. Bij dit soort patronen is de versteviging echt heel belangrijk, ik gebruik de H640. Die is lekker puffy en stevig.

Ik vind het leukste dat je de tas precies zo kan maken als je hem zelf handig vindt. Dus zakje meer of minder, hengsels of niet, etc. etc.

Dit is de tas geworden:








Geen opmerkingen:

Een reactie posten