zondag 4 februari 2024

Rea jurk

 Al een hele tijd heb ik twee lappen stof in de kast die heel veel op elkaar lijken. Beetje slangenprint in blauw. Het is een punta waar de slangenprint op gedrukt is. Fijn stofje, maar het kwam er nooit van.


Nu eentje uit de kast gehaald omdat ik graag de Rea jurk wilde maken.

De Rea jurk is een gratis patroon van Bel Etoile. Heb al een heel aantal examplaren gemaakt en ik ben er altijd weer blij mee.

Ik bedacht op donderdag dat ik dit wilde en zaterdagochtend vertrokken we naar Boedapest. Jurk moest en zou mee! 

Ik aan de slag en stofje naait echt makkelijk. Jurk bevalt me goed.
Zit prettig en vandaag mocht hij aan naar de Opera. 
We gingen naar de Opera Ruszalka. Wat een prachtige opera! 
Was ook leuk om te zien dat ze in Hongarije dus echt nog gekleed uit gaan. Prachtige creaties gezien.


Tegenwoordig maak ik ook zelf sieraden, nou ja, voornamelijk armbandjes en deze maakte ik bij de jurk.


En natuurlijk wat foto's van de Opera.













2 opmerkingen:

  1. Heerlijk toch als je naar de opera mag in een zelfgenaaide jurk ?! Ik zou beiden zéker op prijs stellen.
    Een flinke duim ook voor de stofkeuze voor deze jurk! Stoer; maar toch iets feestelijks door de glans!
    En....leuk armbandje!

    BeantwoordenVerwijderen