zondag 30 april 2023

Valentina, My Image

Een nieuwe top genaaid. De Valentina van My Image.



Eigenlijk vind ik die patronen erg vervelend  in gebruik omdat je eerst het patroon moet printen en plakken en dan vervolgens ook nog moet overtrekken. Wat ook kan is dat je de meeste bladzijden 3 keer print en dan op die manier gaat plakken. In ieder geval irritant. Alleen vind ik dit zo'n leuk patroon en dan doe je het gewoon!

Ik heb de maattabel gebruikt en die kwam goed overeen. Enige wat ik heb veranderd is 5 cm korter. Grappig is ook dat mijn "mouwen" veel langer vallen dan bij model op de foto terwijl ik behoorlijk lang armen heb en 178 cm lang ben. Tevens heb ik een beleg toegevoegd aan de hals in plaats van een halsbiesje.

De stof is van Driessen. Het is een tencel. Valt heel soepel, maar ik vind hem wel snel kreuken. Zit lekker.

Ik ga maar snel nog een lapje kopen om er nog eentje te maken want bevalt goed!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten