zaterdag 6 juli 2024

Veertjes top

Vanochtend vroeg bij het uitlaten van de hond in mijn nieuwe top, foto's gemaakt van mezelf en van de stad. 

Hond vond het ook leuk!

Ik had hydrofiel gekocht en gewassen. Maar goed ook, want enorm gekrompen. Was de bedoeling om echt een blouse te maken maar dat lukte niet meer. Daarom het patroon van de Rea jurk genomen (gratis patroon van Bel'Etoile) en afgeknipt op de hoogte die ik mooi vind.

De halslijn is niet perfect strak. Ik kon recht naaien wat ik wilde als het onder de naaimachine vandaan kwam zat er toch weer een bochtje. Dus als je iets ziet, dat klopt. Na drie keer proberen vond ik het goed genoeg.

Vanochtend snel aangetrokken om de hond uit te laten en onderweg bedacht ik me dat zo'n stad in alle vroegte mooi is om foto's te maken.

Nu ben ik niet handig met fotobewerking maar nu ook gedaan. 

De stof kocht ik op de markt in Rotterdam. Een echt Rotterdams bloesje dus!




1 opmerking: