donderdag 17 november 2011

Dochter in een fotoshoot

Onze prachtige dochter had vorige week een fotoshoot van jeugdwerk. Ze heeft haar nieuwe jurk aangetrokken, haar nieuwe legging en is er naar toe gegaan. Vandaag kwamen de foto's binnen. Prachtig toch!
Haar jurk is eigenlijk een tuniek die wat lang is uitgevallen. Hij komt uit de Ottobre nr. 1 uit 2009. Ik had nog behoorlijk wat stof over van de overslagjurk en die heb ik dus maar gebruikt voor dit exemplaar. De legging komt uit Ottobre nr. 4 uit 2011. Ik moest wel de bovenkant zo'n 10 cm hoger maken want het was echt een lage legging en dat zit natuurlijk niet lekker in de winter. Wel worden alle leggings die ik voor deze winter ga maken dus te kort want nu past de legging niet meer uit de stofjes die ik heb gekocht. Ach, de laarzen verhullen veel.












2 opmerkingen:

  1. Wat is het toch een mooi meisje.

    Opa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bovenkant 10 cm hoger maken? Bedoel je dan het stuk dat om je heupen zit? Dat zou voor mijn jongste ookeen goede oplossing zijn. Op de een of andere manier zakken al haar leggings dusdanig af, dat ze steds zo'n bouwvakkers decolletee krijgt, als je weet wat ik bedoel. Is dat moeilijk, zo'n legging maken? Als je weinig tot geen ervaring hebt in het zelf maken van kleding, bedoel ik dan?

    BeantwoordenVerwijderen