donderdag 12 november 2015

Top van de Knipmode en zelf getekende rok

Ik had deze stofjes vorig seizoen al gekocht in de uitverkoop. Nu lekker goedkoop, maar ooit poepie duur en eigenlijk merk je dat wel. De geruite stof is een heerlijk soepelvallende stof. Je kan niet eens zien wat de voor- en achterkant is. De blauwe stof is ook heerlijk zacht en soepel maar was de eest vreselijke stof die ik ooit heb genaaid. Wat een drama......... Steeds opnieuw net zo lang tot ik klaar was, maar wat een klus.

Helaas heb ik niet zulke leuke foto's kunnen maken. Ze geven de kleuren gewoon niet goed weer. Geen idee hoe het komt, ben natuurlijk geen beroepsfotograaf :-).

De top is van de Knipmode, september 2014. Ik heb deze top al twee keer eerder gemaakt, maar dan als jurk.

De rok heb ik zelf getekend. Wilde graag een soort Schotse, heldinnen rok. Ben nog niet 100% overtuigd dat dat is gelukt, maar hij zit echt heerlijk! Hier raakte ik geïnspireerd.


 





 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten