zaterdag 7 november 2015

Waar een vrouw niet zonder kan.......

Bij vereniging Sancho was er een wedstrijd met als thema: "Waar een vrouw niet zonder kan.....". Ik heb er een hele tijd over na zitten denken en kwam niet verder dan tassen, schoenen, make up tasjes, etc. etc. Op Facebook gevraagd of dames nog ideeën hadden en daar kwam nog het een en ander bij, maar ik had maar niet het gevoel dat ik het idee gevonden had.

Toen opeens wist ik het. Niet heel serieus, maar aan de andere kant weer wel want elke vrouw heeft dit nu eenmaal nodig. Een gereedschapsgordel, een toolbelt. Natuurlijk wel in een leuke, modieuze, uitvoering met een vrouwelijke touch.

Ik heb een oude broekband genomen, stukjes stof van de tas van Fei die ik gemaakt heb, wat biasband, ringetje en hup aan de slag. Dit is het geworden:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten