donderdag 10 maart 2016

Op kamp met Sancho.

In april gaat het weer gebeuren!!! Met 40 dames van Vereniging Sancho gaan we naar Nunspeet en vanaf vrijdagavond tot en met zondagmiddag niets anders doen dan kleding maken!

Ik denk er al een tijdje over wat ik wil gaan maken en ik denk dat ik ga voor jurken. Ik heb er 7 uitgezocht, maar niet gezegd dat dat ook inderdaad gaat lukken.

Dit lijken mij leuke jurken om te maken:

 
Van links naar rechts:
 
Een Chanel model jurk.
Onion 2036
Vogue 8397
Louisa Dress van Compagnie M
Lady Skater Dress van Kitschy Coo
Ottobre Fable
Comino Cap van Kitschy Coo
 
 
De lapjes heb ik ook al aardig op de rails, maar nog niet helemaal. Hoeft ook niet want ik ga nog naar het Stoffenspektakel en de Lapjesmarkt in Utrecht.
 
 

1 opmerking:

  1. Wat een feest, een heel weekend lang jurken maken! Ben benieuwd naar de stofjes die je voor de verschillende jurken gaat kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen