maandag 13 juni 2016

Broekrokjes

Binnenkort ga ik twee weken naar China. Hartstikke leuk natuurlijk maar ook heeeeeel erg warm. Denk aan 30, 35 graden, oplopend tot 40 graden met een luchtvochtigheid tot 100%. Nu draag ik dan het liefste een lekkere wijde jurk, maar soms is dat ook wel onhandig. Bijv. als ik over een hekje wil klimmen of zo iets. Daarom 3 broekrokjes genaaid. Lekker makkelijk te combineren met alle kleuren shirts, hoeven niet perse gestreken te worden en het zit zo fijn.

Het patroon is al 12 jaar oud. Komt uit Knipmode mei 2004.

Het rode t-shirt maakte ik twee jaar geleden.

  











En dit sloot per ongeluk zo mooi aan midvoor, dat ik het gewoon even wilde laten zien.





2 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit ,zou ook wel wat voor mij zijn vooral omdat ik veel fiets

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit ,zou ook wel wat voor mij zijn vooral omdat ik veel fiets

    BeantwoordenVerwijderen