zondag 21 oktober 2018

Er loopt een streepje door!

Al een jaar of 3 had ik een coupon in huis van de Bezige Bij uit Numansdorp. Een mooi groene jogging die ik voor nog geen 5 euro had gekocht. De stofnaad was namelijk verkleurd. Het kwam er alleen nooit van om er iets van te naaien.

Een paar weken geleden kocht ik heel mooi band bij Schroder in Rotterdam (zag later dat Naaiplezier het ook heeft).
In mijn hoofd zag ik dat band alleen maar op zwarte stof. Een zwarte jurk met dat band. Maar ja, ik had geen geschikte zwarte stof meer liggen.

Opeens zag ik ergens iets voorbijkomen op internet en moest ik opeens aan mijn band en mijn groene stof denken. Even op elkaar gelegd, en ja hoor, ik was meteen enthousiast!


Ik had niet zo heel veel groene jogging stof, dus werd het een simpel model. Autumn Mood uit Ottobre. Ik naaide deze al heel vaak.

Toen nog de moeilijkste keuze. Groene of roze laarsjes? Nog niet kunnen kiezen......









1 opmerking:

  1. Wat een gaaf kleurtje is dat groen! Ik hou van groene kleding. Stast je fantastisch. En die biezen maken het helemaal af. Net als de laarzen.
    Groetjes ,Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen