zondag 20 januari 2019

Feestjurk!


Vandaag een feestjurk genaaid! Eerst had ik een naaidag in Putten. Lekker de hele dag kleding maken. Ik maakte deze jurk voor het Bruiloftsfeest wat ik vanavond had.

Ik had een tijdje geleden Maxima in een hele mooie jurk van Oscar de la Renta gezien. Jurk kost 6249 euro dus de enige optie was zelf maken.





Daarna aan de slag. Ik nam het patroon van de Lady Skater Dress. 2,5 meter rode stof van de Stoffenkraam en applicaties van Aliexpress. Steentjes had ik nog.

Alles bij alles werd het deze jurk.












2 opmerkingen:

  1. Zo, zelfs nog een blogbericht gebakken in het Holst van de nacht! De jurk is echt prachtig geworden, staat je erg mooi.

    Gezellig dat je er vandaag weer bij was!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je nig even een berichtje schrijft. Ik was erg benieuwd naar je jurk. Hij is erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen