donderdag 20 december 2018

Kerstjurk

Ik had zin in een echte Kerstjurk maar dan niet eentje met de bekende glitters en sjiek, maar nu eens wat anders.
Je kan ook echt foute Kerstjurkjes kopen, maar daar voelde ik ook niet echt voor.

In diverse stoffenwinkels vond ik hele mooie Kerst-panelen, maar die waren allemaal te klein voor mij om een jurk van te maken (duidelijk andere doelgroep :-) ).
Toen vond ik bij Van Gool stoffen een Kerst-stof die ik erg mooi vind en die gewoon per meter gaat. Meteen besteld. Boordstof heb ik altijd wel op voorraad in diverse kleuren.

Als model nam ik de Autum Mood van Ottobre. Dit is een tuniek die ik heb verlengd. De hals afwerking heb ik overgenomen van de Aster van La Maison Victor. Beide modellen maakte ik al vaker en nu dus gecombineerd.

En dat werd dit jurkje. Ik vind hem lekker zitten en voel me er prettig in. Dit jaar dus geen glitters maar notenkrakers!







3 opmerkingen: