donderdag 23 januari 2020

Wedstrijd!

Op internet heb je jaarlijks een wedstrijd. Nooit aan mee gedaan, maar dit jaar toch maar eens een poging gewaagd.

Er zijn vier rondes. Dit is de eerste ronde. De opdracht is om een t-shirt te naaien, geinspireerd door je kindertijd. 

28 januari wordt de uitslag bekend gemaakt. Je hoort dan wie de winnaar is en of je door mag naar de volgende ronde. De dag daarna wordt de volgende opdracht bekend gemaakt.

Ik heb het zo omschreven:
 Ik heb altijd geleerd van mijn ouders dat je mag dragen wat je wilt, hoe je het wilt. Dat je niet als een grijze gehaktbal door het leven hoeft, maar dat je precies mag doen wat je zelf wilt. Dat je er mag zijn en dat je je niets moet aantrekken van wat andere mensen vinden. Doe wat jij goed vindt en waar jij je goed bij voelt. Eigenlijk wel een wijze les vind ik. Jij mag er zijn.

Ik gebruikte mijn vaste t-shirt patroon en ging helemaal los. Gebruikte restjes van mijn al gemaakte kleding.










4 opmerkingen:

  1. Hey Inge, wat een mooie boodschap bij een ontzettend leuk/mooi t-shirt .Van mij ben je door naar de tweede ronde hoor :) ....(en wat zie jij er goed uit!! mijn complimenten...)lieve groet Paula

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Paula! Het is ook gelukt! Ben door naar ronde 2.

      Verwijderen
    2. Wat goed! Gefeliciteerd Inge.....heel veel succes met de volgende ronde! Lieve groet Paula

      Verwijderen
  2. Mooi, zowel de boodschap als je ontwerp!

    BeantwoordenVerwijderen