zaterdag 20 maart 2021

Jackie Farbenmix

 



De tweede ronde van the Sewing Bee! Zat best een beetje omhoog met de opdracht... Een kledingstuk naaien van oude spijkerkleding..... Ik heb helemaal geen oude spijkerkleding.

Gelukkig kreeg ik hulp van mijn zoon, man en vader. Bij de kringloop vond ik nog een spijkerblouse die ik kocht, maar uiteindelijk niet gebruikte.

Het patroon was een stuk simpeler. Ik gebruikte Jackie van Farbenmix. Al eerder gebruikt en dat was me goed bevallen.


Er moest ook nog een accessoire worden genaaid. Natuurlijk werd dat een tas. Heel erg hard nagedacht over iets anders, maar een hoed staat me niet, schoenen maken kan ik niet, dus ja, dan kom je toch snel uit bij de tas. Ik had niet zo veel tijd, dus het werd een simpel, zelf verzonnen tasje. Niet te veel gedoe, maar eerlijk gezegd vind ik het toch wel erg leuk geworden.

Ben blij met het resultaat! Of het genoeg is voor de volgende ronde is even afwachten, maar je weet maar nooit.














1 opmerking: