dinsdag 6 maart 2012

Gebrek aan inspiratie


Ik heb hier een lap stof liggen, ooit gekocht bij de Stoffenkraam en het is van Stenzo of BizzKids met de bedoeling er een tuniek/blouse van te naaien voor Fei. Ik kan alleen niet verzinnen wat ik er voor kan maken voor eronder. Een broek of rok, maar in wat voor kleur? Zo moeilijk te combineren. Wat zouden jullie doen?
Hier een afbeelding van de kleuren. Het is niet dezelfde stof, maar wel dezelfde kleuren. Roze ondergrond met een oranje paisleydessin. Dun babyribje.

2 opmerkingen:

  1. Waarom maak je van de oranje roze stof niet een leuke rok, beetje zwierig model (kan prima van baby-rib).
    Dan met een stuk stof naar Mirjam en een effen stofje uitzoeken voor een leuk shirtje erop?
    Het warme oranje zal je dochter prachtig staan.
    Of anders: een leuk tuniekje, niet te lang en dan een mooie oranje capribroek eronder?
    Vindt het een leuke kleurencombinatie. Zeker als de kleuren van de paisley stof net zo sprekend zijn.

    Groetjes,
    Mira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inge
    Ik heb vraagje kan je de pagina van de deken Attic24 ook vertalen of weet je misschien waar ik het kan vinden.
    Bedankt Vast
    Groetjes Greddy
    (ik zal je me e-mail adres geven peddy42@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen