vrijdag 30 maart 2012

Kleine update

Eigenlijk heb ik de afgelopen twee weken niet zo veel afgemaakt. Wel veel voorbereid.
Leuke stofjes gekocht vandaag bij de Stoffenkraam. Vier verschillende kleuren katoen-linnen met stretch. Volgens mij zijn ze van Polytex.
Daarbij nog een retro tricot voor dochterlief en een leuke tricot voor mezelf.
Het zijn allemaal hele heldere kleuren, maar dat zie je op de foto niet zo goed.




Eerder deze week op de markt bij de broer van de Stoffenkraam ook een prachtige lap linnen en nog twee stofjes voor tuniekjes voor mezelf.


Wel heb ik afgelopen week pannenlappen gehaakt. Ik heb lekkere grote gemaakt, dat vind ik zelf zo prettig. Gehaakt van Drops Paris. Gewoon stokjes en afgewerkt met een kreeftsteek (vasten achterste voren haken).


En eindelijk een besluit genomen over de kleurtjes van mijn volgende deken die ik wil haken. Ik ga denk ik een deken haken met verschillende maten granny squares (van die vierkantjes).
Ik heb deze kleurtjes besteld:
Maar nu genoeg gekletst, al die mooie stofjes liggen te wachten!

3 opmerkingen:

  1. Leuke kleurtjes voor je granny squares. Is dit acryl of een mix? En war heb je het besteld? Groetjes lian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HOi Lian,

    Dit is 100% acryl. Ik koop ze bij mijn buurman. Woon namelijk naast een breiwinkel.
    Ik zag wel heel toevallig dat ze van Drops nu gemengd garen hebben wat nu in de aanbieding is. Hier te vinden: http://www.garnstudio.com/lang/nl/kategori_oversikt.php
    Lijkt me ook erg mooi.

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen