zaterdag 10 oktober 2015

Lady Skater Dress met randmotief

Deze week zag ik op de markt een lap stof liggen en ik wist gewoon meteen dat het een jurk moest worden. Ik kocht voor de zekerheid 4 meter (voor niet ingewijden, dat is echt heeeel veel voor een jurk). Gelukkig maar, want ik had alle 4 de meters nodig omdat ik de stofverdeling per se zo wilde als dat ik nu heb gedaan. Gelukkig maar, want ik ben er blij mee :-).
De stof kocht ik bij Lucien op de markt in Oud Beijerland en het patroon is de Lady Skater Dress van Kitschy Coo.

 
 

5 opmerkingen:

  1. Inge dit vind ik echt prachtig! Het staat je super mooi, de pasvorm is perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, snap die 4 meter compleet en is echt de moeite waard!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem heel erg mooi en hij staat je heel erg mooi.
    Ik snap heel goed dat je deze niet kon laten liggen.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt terecht dat je deze stof niet hebt kunnen laten liggen. Het is een erg mooie jurk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen