vrijdag 23 oktober 2015

Lora dress uit La Maison Victor

De ene Lora dress na de andere zag ik voorbij komen. Allemaal zo leuk! Die wilde ik ook.
Ik had nog een lap liggen (al jaren) waarvan ik maar niet wist wat ik er van moest maken. 1 en 1 werd een jurk! Tijdens het naaien had ik er een hard hoofd in. Leek heel wijd, beetje zakkerig, hangerig en het lukte even niet bij de zakken. Kon de achterzakken maar niet vinden....... Nu naai ik bijna nooit met een naaibeschrijving, maar nu toch maar even gaan kijken en toen bleek dus dat ik de zakken terug moest vouwen naar de zijnaad. Nog nooit gezien maar eigenlijk wel handig!
Daarna probleem met mijn naaimachine. Het lukte maar niet om er een mooi stiksel met een tweelingnaald mee te maken.  Mijn naaimachine moet eigenlijk voor een beurt, maar dat stel ik maar steeds uit. Uiteindelijk na veel getob is het toch nog redelijk gelukt. Degene die van heel dichtbij gaat kijken krijgt gewoon een knietje :-).



 
 
 
 

1 opmerking: