zondag 25 oktober 2015

Stofjes te koop

Op de komende clubdag van Sancho wil ik graag nieuwe lappen kopen. Maar dan moet ik eerst oude lappen kwijt. Na mijn kleurenadvies van vorig jaar heb ik toch wel een paar lapjes waarvan ik ondertussen denk dat ik die nooit meer ga gebruiken. Ik bied ze daarom graag te koop aan. Bij voorkeur neem ik ze mee naar de clubdag om van eigenaar te laten wisselen.
Stuur me een mailtje om een lapje te reserveren, graag met nummer van de lap.


1. Donkergrijze tricot. Katoen. VERKOCHT


2. Lichtgrijs tricot. Mooie kwaliteit. VERKOCHT
 

3. VERKOCHT


4. Maisgeel, katoen. Niet heel dik. Tricot.


5. Oker jersey. VERKOCHT


6. Offwhite tricot. Dun. Jersey. VERKOCHT


7. VERKOCHT


8. Soort babyrib, soort velours. Een beetje er tussen in. Zwart. Met stretch.


9. Stevige, dikke jeans. VERKOCHT


10. Zwarte babyrib met stretch. VERKOCHT


11. VERKOCHT


12. Katoenen tricot. Niet dik. VERKOCHT


13. Polyester tricot. Steenrood. VERKOCHT


14. Hele mooie tricot, punta. Van Stoffenkraam. VERKOCHT


15. Bruine jeans met stretch VERKOCHT


16. Katoenen stretch


17. Babyrib met stretch.


Babyrib van ik dacht Stenzo. Vrij dun. VERKOCHT


19. Blauw linnen van BizzKids VERKOCHT


20. Geel linnen van BizzKids




Geen opmerkingen:

Een reactie posten