donderdag 26 mei 2016

Op vakantie!

Vandaag een toilettas, waszak en schoenentassen genaaid voor in de koffer. De stofjes zijn van Ikea. De oranje met witte stippen is een geplastificeerde stof. Lekker makkelijk voor de natte was die in de koffer moet. De witte met katten is dikke katoen.

Het idee van de toilettas heb ik van Farbenmix. Ik zag hem daar en het leek me meteen ontzettend handig. Ik heb er nog een laag wattine tussen gedaan zodat hij goed stevig is. Sluit met kamsnaps.
De fournituren zijn van Kleurenmix en De Lapjesschuur.





4 opmerkingen:

  1. He dat zijn handige dingen :) . Leuk gemaakt! Zal je vast veel plezier van hebben op vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar word je inderdaad vrolijk van, wat een leuk stofje met die katten erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee, ga ik ook doen voor de zomervakantie!

    BeantwoordenVerwijderen