dinsdag 4 oktober 2016

Gevulde courgette met ratatouille van champignons

Vandaag het winnende recept gekookt van de vorige aflevering van "Over smaak valt te twisten". Ik eet wel vaker vegetarisch maar zo lekker was het nog niet vaak.

Ik hoop morgen of overmorgen de link te ontvangen waar mensen kunnen stemmen wie het recept het mooist nagemaakt heeft.

Ik had het niet verwacht, maar het was echt super!!!

Voor het eerst parelgierst gegeten. Had er zo'n viezig idee bij, maar dat bleek onterecht. Gelukkig maar:-). Voor de liefhebber heb ik het HelloFresh recept toegevoegd.

Het enige wat ik heb veranderd, is dat ik zachte geitenkaas toegevoegd heb. Wij aten dit met drie personen en de geraspte geitenkaas van HelloFresh was maar voor twee personen. De geraspte kaas zit nu bij de parelgierst en de bij de courgettetaartjes de zachte geitenkaas.

Zo zag het er vanavond bij ons uit:


Het recept:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten