woensdag 9 november 2016

Recykleer wedstrijd bij Sancho

Afgelopen weekend was er weer een clubdag van Vereniging Sancho. Zoals elk jaar is daar dan ook een wedstrijd aan verbonden. Dit jaar was de bedoeling om iets te recyclen tot iets origineels.

Ik heb er een hele tijd over nagedacht en opeens wist ik het! Van de stof van de "gala"-jurk van Fei maakte ik een adventkalender. Tak genomen van Qidi's kamer, kerstballetjes uit de kast met linten die ik al jaren gebruikte. De chocolaatjes die er in zitten zijn wel van dit jaar :-).

Tot mijn grote blijdschap heb ik nog een prijs gewonnen ook! Ben eerlijk gezegd alleen kwijt. Het is een tweede prijs, dat weet ik wel, maar weet niet meer of het nu voor originaliteit is of voor creativiteit.  Ik ben in ieder geval blij! Het prijzenpakket werd beschikbaar gesteld door Chellebel.






1 opmerking:

  1. Wat een leuk idee, en gefeliciteerd.
    Het was wel een hele mooie jurk.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen