zondag 11 oktober 2020

Jurkje Betti

 Vandaag maakte ik een jurkje wat ik al een tijdje in gedachten had. Betti (een patroon van Markerist) in zwart, wit en roze.



De stofjes kocht ik bij de Stoffenkraam. Het roze van de mouwen is een restje van een t-shirt en het band is van Oaki Doki. Ik vind het echt mooi band, maar zo akelig om te verwerken. Toch gebruik ik het vaker omdat ik het gewoon een mooi resultaat vind.

En dit is dan het resultaat. Ik had helemaal in gedachten met mijn roze laarsjes toen ik aan het naaien was, maar op de foto vind ik het jurkje leuker met de zwarte schoenen. Ach, misschien is het met een zwarte panty, weer leuker met de laarsjes. We zullen nog zien.






2 opmerkingen:

  1. Supermooi modelletje! Daar gaan er wel meer van komen denk ik. De stofjes passen super bij elkaar, en het roze is lekker knal erbij.
    Ik denk inderdaad dat je roze laarsjes mooier uit de verf komen als je zwarte panty's aanhebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The first NJ sports betting app to launch - JT Hub
    The first NJ sports betting app to launch - JT Hub. By CBS Sports Staff, February 10, 경산 출장안마 2018. 동해 출장마사지 (CBS Sports) - 경주 출장안마 A number of states in the US 상주 출장샵 have legalized sports 과천 출장안마 betting since

    BeantwoordenVerwijderen