dinsdag 5 mei 2015

De deken is klaar

Ik heb een deken gehaakt. In principe hoort de deken bij een groep waar je elke week een stukje patroon krijgt. De deken startte in januari maar ik vond het niks dus deed niet mee. Ik ben een week of vier geleden echter toch nog begonnen omdat ik een hoesje voor de poef wilde haken. Toen het hoesje groot genoeg was toen wilde ik alleen niet meer stoppen omdat ik het zo leuk vond. Dus maar verder gegaan. Maar ja, ik heb al twee dekens op de bank, dekens op bed houd ik niet van en wat doe je dan nog? Juist ja, ik besloot hem aan de muur te hangen.

Voor de nieuwsgierigen:
Hier vind je het patroon, het garen is Royal van de Zeeman en ik heb gehaakt met naald 5.

En voor de heel nieuwsgierigen:
Ja, dit is mijn woonkamer. Nou ja, een gedeelte daarvan. De computerwerkplek is van mijn zoon en ik werk naast hem. Dat is mijn hobby- dan wel naaitafel.

 

 

1 opmerking:

  1. Whow, wat een werk en dat in een paar weken tijd. Mooi kleed geworden

    BeantwoordenVerwijderen