vrijdag 1 mei 2015

Set voor mezelf van het naaiweekend

Eindelijk kleding voor mezelf op mijn blog die ik genaaid heb met kamp.

Het shirt is een shirt van vorig jaar, niet nieuw. Wel zelf genaaid. Kijk maar hier.

Het jasje komt uit het nulnummer van de All Women. Denk uit 2004 of 2005. De mouwen en de lengte van het jasje heb ik verlengd. De panden heb ik afgerond aan de voorkant. Dat vond ik zelf mooier dan rechte hoeken. De stof kocht ik dit jaar op het Stoffenspektakel in Ahoy. Vind hem erg mooi omdat je hem aan twee kanten kan dragen. Om dat ook echt te kunnen doen heb ik alles afgewerkt met een platte naad. De buitenrand heb ik afgewerkt met een wollige tressband. Nog even getwijfeld over satijnband, maar vond dit toch net iets mooier.

De broek is de Sunny Pants uit de LMV. Dit was mijn 7de exemplaar, maar voor het eerst van niet rekbare stof. Hij zit nog steeds heerlijk!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten