donderdag 7 januari 2016

Schnabelina - tas voor mezelf

Ik heb voor mezelf al een Schnabelina tas in vrolijke kleurtjes, maar ik wilde er nu ook eentje hebben die er iets donkerder uitziet.

Het patroon komt van een Duitse site en is gratis. De stofjes die ik gebruikt heb, zijn een marineblauwe babyrib, een gebloemde babyrib en een soort nepzijde. Ik had ze bijna allemaal in huis, behalve de marineblauwe. De marineblauwe heb ik geruild voor iets anders via Sancho. Ideaal! Toch een nieuw, bijpassend stofje zonder iets te kopen :-).
Het paspelband is echt heel mooi. Niet gewone katoenen, maar mooie fluwelachtige, beetje suedeachtig. Heel mooi. Samen met de ritsen en tassenband gekocht bij Kleurenmix.

En dan nu natuurlijk de foto's! Ik ben blij met mijn tas. Net iets groter dan de vorige en dat vind ik wel prettig.









1 opmerking: