zondag 4 september 2016

Blogbattle!!!

Gisteren heb ik als bloginsider mijn Hello Fresh Box ontvangen!

De bedoeling is, dat we met twee teams tegen elkaar strijden. Ik hoor bij het team van foodblog: http://uitpaulineskeuken.nl/. We strijden tegen http://www.ohmyfoodness.nl/. Ik ben al tijden groot fan van "Uit Paulines Keuken" dus ik ben blij dat ik bij het team hoor.

Hello Fresh stelt een box beschikbaar. En de uitkomst in het tv-programma "Over smaak valt te twisten" bepaalde welk gerecht we moeten koken. ...
We kregen wel voor drie maaltijden ingredienten!


Om er eens lekker in te komen ben ik gisteren begonnen met de maaltijd: Gewokte biefstuk met groenten en sesambasmatirijst.

 Erg lekker. Het lijkt natuurlijk heel makkelijk dat je alles kant en klaar voor je hebt staan, hoeft niets te wegen, je kan alles zo gebruiken, maar ik ben zo ontzettend eigenwijs......... Kost me moeite om te doen wat er staat . Maar het is gelukt bij de eerste maaltijd!!! (de laatste foto).

Vandaag het winnende recept gekookt. Pasta a la Carbo met champignons. Erg lekker! Maar helaas, pindakaas...... de foto's zijn niet goed. Ik heb nieuwe borden. Die zien er dus niet uit op de foto! Moet ik daar nu weer mee. Morgen eens kijken of ik het gewoon nog een keertje maak of dat ik de mislukte foto's inlever. Geloof dat ik het al weet.

 Note aan mezelf: controleer vanaf nu je foto voordat je het op eet......




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten