vrijdag 2 september 2016

Rode rok en mijn pyjama

Ik heb het rode gevaar heel lang verdrongen, maar vandaag eindelijk afgemaakt. Mijn rode rok.
Heb de rok getekend en geknipt in maart 2015 ter voorbereiding op het naaiweekend van Sancho waar ik dat jaar in april naar toeging. Maar ja, beter laat..........

Eigenlijk vond ik de rok heel saai toen ik hem de eerste keer paste. Van alles bedacht om te pimpen, maar toen uiteindelijk, met dit vestje vind ik hem toch erg leuk.

De stof kocht ik bij Kleurenmix. Hele fijne stof. Stevig, beetje stretch. Het patroon komt uit Ottobre 2007-5.

Het vestje heb ik gekocht. Op een rommelmarkt, maar het vestje was wel nieuw en ik betaalde 1 euro :-).

 
 

 
 
In april dit jaar naaide ik nog een pyjamabroek voor mezelf. Speciaal voor het Sancho naaiweekend, dit jaar. Het patroon is de Sunnypants van LMV.

 
 


 

1 opmerking:

  1. Het staat wel heel erg leuk het vest met de rok samen.
    Ja een pyjama is altijd handig om te hebben, vind het ook een hele leuke combi de stof van de pyjama.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen